HTML

prometheus

Friss topikok

  • AvLav: lassan halad. probálok nem rá koncentrálni, de nem tudok. az elsö dolog amikor belépek facebookra,... (2013.02.25. 23:25) Bevezetés

Archívum

Ami nagyon hiányozni fog...

2013.02.17. 22:43 AvLav

A mai nem egész jól sikerült. Nem beszéltem vele és csak néhány apró másodpercben gondoltam rá, amikor a facebook csevegőn láttam bejelentkezve. Egyelőre nem éreztem ellenállhatatlan késztetést, hogy ráírjak, de rossz érzés volt, hogy nem írhattam neki (de ez most a szabály- erről majd később). Tudom, hogy beteg és szerettem volna tudni, hogyan érzi magát...

Az összes szabály közül a vele való kapcsolattartás megszüntetése a legnehezebb. Napi szinten több órát beszélgettünk, igaz csak facebook csevegés volt. De beszéltünk munka közben, a buszon hazafelé, este lefekvés előtt. Reggel mindig az dobott fel, hogy újra beszélhetek vele és alig vártam, hogy "találkozzunk". Igazi párkapcsolatok megszégyenítő könnyedséggel tudtunk beszélgetni bármiről. 

Azt hiszem hatalmas űr fog keletkezik az életemben azzal, hogy most próbálom kizárni őt. Egyszerűen pótolhatatlan tűnik...

ur.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prometheuskuldetes.blog.hu/api/trackback/id/tr665086040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása